شبکه راهبری کمیته

شرکت پردیس در راستای ایجاد زیرساخت مناسب به جهت بهبود ارائه خدمات به متقاضیان طرح اشتغالزایی خرد کمیته امداد، درصدد آن بود ساختار راهبری که در گذشته به صورت فرد محور بوده را ارتقا داده و به آن جامه‌ای از جنس شبکه بپوشاند. از مضیت های مدل شبکه ای میتوان به ساختارمند بودند و شفاف بودن عملکرد راهبران اشاره داشت. در واقع این ساختار به گونه ای عمل میکند که نظارت بر عملکرد راهبران به شکل راحتری قابل ارزیابی می باشد. به طور کلی اگر بخواهیم الگوی شبکه راهبری را مورد بررسی قرار دهیم باید اشاره کرد که شرکت در وحله اول برای استان های مورد هدف خود نیروی های مجرب و فعال در این زمینه را برگزیده و به عنوان سرناظر استانی انتخاب نموده است که این الگو در برخی از استان ها به نحوی میباشد که نیازمند فعالیت بیش از چند سرناظر استانی میباشد که این موضوع از وسعت استان و یا تعدد طرح های قابل اجرا در استان نشئت می گیرد.

در وحله بعدی سر ناظران استانی درصدد تشکیل شبکه زیر مجموعه خود بوده که با توجه به عملکرد نفرات در بحث دامداری به صورت آکادمیک و تجربی مورد بررسی قرار داده و مجربترین نفرات برای خدمت به متقاضیان طرح های اشتغالزایی خرد انتخاب میگردند.
شرکت گسترش توسعه گری پردیس تا این لحظه اعلام میدارد که در 22 استان تحت پوشش خود در حدود 220 راهبر مشغول فعالیت بوده که تمامی این افراد با استفاده از سامانه آی کسپ به صورت سیستمی ارزیابی شده و به صورت یک شبکه واحد در حال فعالیت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *