جناب آقای دکتر رضا اسدی فرد در بازدید از نمایشگاه اقدامات و فعالیت های شرکت گسترش توسعه گری پردیس، در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه دانش بنیان قرار گرفت. اهم موارد ارائه شده در بخش های مختلف نمایشگاه به شرح زیر است:

🔹دیمزار

در این بخش ابتدا به ارائه دستآوردهای طرح جهش تولید در دیمزارها اشاره و در ادامه آقای دکتر دوستکامیان به ارائه‌ی سامانه جامع مدیریت دیمزارهای کشور که در راستای فعالیت های دانش بنیان شرکت گسترش توسعه گری پردیس می باشد، پرداخت. ایشان ابعاد مختلف فنی و قسمت های مختلف این سامانه شامل پایش آزاد، هواشناسی و انواع گزارش های موجود در سایت را توضیح داد.

🔹 اشتغالزایی خرد

در این بخش به توضیح فعالیت های بخش اشتغال زایی خرد پرداخته شد که شامل بیش از 20000 طرح اشتغالزایی راهبری شده توسط شرکت پردیس در سال 1402 و خدمات جانبی ارائه شده در طرح ها مانند تامین دام و نهاده با مشارکت مردم و خدمات بهبود بهره وری ( واکسیناسیون ، آموزش و تسهیلات ) بود. سپس آقای مصطفی فارسی به ارائه بخش های مختلف سامانه جامع خدمات کشاوورزی ( icasp ) پرداخت که خود از ابزارهایی است که فعالیت های دامپروری و توزیع نهاده و دام را به سمت کشاورزی هوشمند برده و در راستای فعالیت های دانش بنیان شرکت گسترش توسعه گری پردیس می باشد. همچنین ایشان به توضیحات مختصری راجع به برنامه چوپو پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *