پیرو اجرای طرح های اشتغالزایی که در قالب همکاری مشترک با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و کمیته امداد صورت گرفته است،مشاغل مرتبط با حوزه ی دامپروری توسط شرکت گسترش توسعه گری پردیس، ارزیابی و اجرا می گردد. در همین راستا اداره کل کمیته امداد استان زنجان طی تعامل مشترک با نمایندگان شرکت گسترش توسعه گری پردیس طرح های دامپروری خود را به راهبر پیشران در این حوزه ارجاع داده و ایشان با بررسی اولیه ی ظرفیت های موجود، اقدامات بعدی جهت اجرای واقعی طرح ها را برنامه ریزی می کنند.

ارائه خدمات فنی و آموزشی ویژه مددجویان کمیته امداد در استان زنجان، توسط تیم راهبری متخصص در  بخش پرورش دام صورت گرفته است. همچنین تامین دام به شکل متمرکز باعث شده است تا انحراف در تسهیلات به حداقل ممکن برسد.

در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، پشتیبانی فنی، آموزشی و ترویجی به شرح زیر ارائه گردید که مختصراً عبارتند از:

معاینه و درمان دام

توزیع داروی ضدانگل

ارائه بلوک مواد معدنی

تشخیص آبستنی

تلقیح مصنوعی

 

اقدامات فوق برای طرح هایی عرضه میگردد که به مرحله ی اجرا رسیده باشند و مصادیق پایدارسازی شغل دامپروری برای کارشناسان شرکت پردیس، محرز شود. همچنین با توجه به اینکه تا کنون برای تعداد 677 طرح در استان زنجان تامین دام صورت گرفته است، صحت سنجی به صورت تماس تلفنی و به صورت کامل انجام شده که گزارشات به صورت ثبت الکترونیک در سامانه آیکسپ قابل توصیف می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *